عکس

عکس و عکس

عکس

عکس و عکس

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بعد از افزایش قیمت انواع برنج در بازار ایران در ماه مبارک رمضان دبیر انجمن برنج جمیل علی زاده شایق درباره این افزایش قیمت توضیحاتی را ارائه داد

جمیل علی زاده شایق درباره  تغییر قیمت برنج در چند روز اخیر دربازار اشاره کرد:طبق روال هر سال  قیمت برنج بعد از فصل برداشت با شیبی ملایم تا مرداد سال بعد رو به افزایش خواهد بود و این افزایش قیمت برنج در بازار ربطی به ماه های محرم و رمضان و حتی عید ندارد.

وی همچنین درباره توزیع برنج با قیمت های بالای 15 و 16 هزار تومان در بازار افزود :عرضه برنج با نرخ های بالاتر از قیمت مصوب ناشی از کوتاهی دستگاه نظارت بر این خرده فروشی هاست.

وی همچنین درباره کیفیت برنج های موجود در بازار نیز اشاره کرد : برنج های 15 و 16 هزار تومانی همراه با ناخالصی است درحالی که در شمال کشور هیچگونه ناخالصی در برنج دیده نمیشود.

علی زاده شایق درباره بارندگی های اخیر در سال زراعی نیز عنوان کرد : تا خرداد ماه نمیتوان اظهار نظر دقیقی درباره تاثیر بارندگی بر تولید ارائه داد

منبع:دلایل افزایش قیمت برنج


درباره فروشگاه اینترنتی چلوشیش

فروشگاه چلوشیش در سال 1397 با هدف فروش محصولات ارگانیک گیلان به صورت اینترنتی تاسیس شد. این فروشگاه اقدام به فروش محصولاتی مانند برنج ، عسل ، ترشیجات و ... مینماید.

  • meysam zare
  • ۰
  • ۰

درباره فروشگاه چلوشیش

فروشگاه اینترنتی چلوشیش در سال 1397 با هدف ارائه محصولات ارگانیک گیلانی تاسیس شد.
از جمله محصولات این فروشگاه میتوان به انواع برنج های اصیل گیلانی ، ترشیجات ، غذا های گیلانی ، ادویه ها و ... اشاره کرد.
همانطور که میدانید شهر رشت به عنوان "شهر خلاق غذا" انتخاب شد. تنوع غذا ها و محصولات گیلان نامحدود است . شما میتوانید از طریق لینک زیر وارد فروشگاه اینترنتی شوید و محصول خود را از بین هزاران محصول ارگانیک گیلانی انتخاب نمایید.
http://chelo6.ir
با اطمینان خرید کنید. جلوشیش دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت است که شما میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصولات خود نمایید.
ما در سایت بخش وبلاگ ایجاد کرده ایم که مقالات بروز انواع محصولات را در ان بخش قرار خواهیم داد. این مطالب به صورت دستی و توسط تیم نویسنده چلوشیش نوشته میشود و در هیچ سایت دیگری امکان دسترسی به این مطالب وجود نخواهد داشت
یکی از مطالب جامع و کاملی که در سایت قرار داده ایم مطلب برنج هاشمی است که دارای سرفصل هایی همچون تاریخچه این برنج ، انواع برنج هاشمی ، استان هایی که این محصول را کشت میکنند ، نحوه نگهداری از برنج هاشمی است 

  • meysam zare