عکس

عکس و عکس

عکس

عکس و عکس

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با تغییر فصل از گرما به سرما نیاز به تغییر پوشش فرد نیز وجود دارد .اگر پیش تر لباس های نخی و ساده و مناسب فصل بود با تغییر به سمت پاییز و زمستان نیاز به پوشش های گرم تر وجود دارد.

شال و روسری یکی از پرفروش ترین پوشیدنی های خانم ها میباشد اما اکنون طرح هایی مناسب اقایان نیز ایجاد شده است که باعث افزایش فروش این نوع از پوشیدنی میشود. با تغییر فصل به سمت سرما نیاز به گرم تر شدن و تغییر جنش شال ها وجود دارد شال ها از جنس نخی به جنس های بافت و گرم تر میروند.

شال هایی که مناسب فصل پاییز و زمستان است میتوان به شال و کلاه های بافت .شال گردن و ... اشاره کرد که شما میتوانید از فروشگاه اینترنتی شال بانو اقدام به خرید این نوع از شال ها نمایید.

شال بانو بنا به سلیقه شما و فصل ها شال ها و جنس های گوناگونی از شال را در انبار خود دارد که شما حتی میتوانید در فصل های سرما اقدام به خرید شال های مناسب فصول گرم نمایید

نحوه سفارش در سایت شال بانو این گونه است که شما پس از انتخاب شال مورد نظر اقدام به ثبت نام در سایت و وارد کردن ادرس پستی خود مینمایید که شال در روز های اینده به ادرس شما ارسال خواهد شد و میتوانید درب منزل اقدام به پرداخت هزینه نمایید

جهت خرید شال های بافت کلیک کنید.


  • meysam zare