عکس

عکس و عکس

عکس

عکس و عکس

  • ۰
  • ۰
امروزه ورزش های هیجانی مانند زیپ لاین و بانجی جامپینگ در شهر های ایران رو به افزایش است و به همین دلیل کسانی که به این کار استقبال نشان میدهند نیز بسیار زیاد شده است. در این مسیر شهر لاهیجان نیز از این ماجرا عقب نمانده است و به دلیل داشتن بستر های مناسب مسئولین این شهر تصمیم بر ایجاد زیپ لاینی به طول هزار متر در این شهر گرفته اند به گفته منابع غیر رسمی این زیپ لاین یکی از بلند ترین زیپ لاین های آسیاست .
برای دسترسی به این  زیپ لاین باید از مسیر پله ای بام سبز که تعداد آن 1000 عدد است بالارفته و در بین مسیر زیپ لاینی را مشاهده میکنید که دقیقا از روی استخر بزرگ لاهیجان گذشته و به رستوران جهانگیری در آن طرف استخر منتهی میشود. این زیپ لاین در فصل های بهار و تابستان باز خواهد بود و در سایر فصول به دلیل سرد بودن هوا و همچنین بارندگی هایی که ممکن است رخ دهد بسته خواهد شد. 
قیمت این زیپ لاین هر سال متفاوت است . برای دریافت قیمت این زیپ لاین وارد سایت گیلان من شده و از تخفیفات این زیپ لاین نیز آگاه شوید.
  • ۹۷/۱۱/۰۹
  • meysam zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی