عکس

عکس و عکس

عکس

عکس و عکس

  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از صنعت تبلیغات بسیار گسترده شده است و در این بین نقش صنعت چاپ را نمیتوان بی اهمیت دانست. شما از چاپ برگه های کوچک در نظر بگیرید تا چاپ بنر های چندین متری و در تعداد بالا. به همین دلیل این کار از پرینتر های کوچک و ضعیف بر نمی آید و نیازمند تکنولوژی های جدید است. کشور هایی مانند ژاپن و آلمان و سایر کشور های صنعتی در این زمینه از ما جلوتر بوده و با ایجاد دستگاه هایی برای چاپ سایز بزرگ این نیاز جامعه را جواب داده اند. بعضا قیمت هایی که این شرکت های بزرگ برای دستگاه های چاپ خود میگذارند آنقدر زیاد است که بسیاری از افراد امکان خرید آن را نداشته و از این صنعت عقب می مانند. مشکل در اینجا چند برابر میشود در صورتی که این قیمت ها به دلار وارد ایران میشود و قیمت آن چندین برابر میشود. در اینجاست که استفاده از دستگاه های دست دوم روی کار می آیند و شرکت هایی نیز در این زمینه اقدام به فعالیت میکنند. از جمله شرکت هایی که دز این زمینه اقدام به فروش دستگاه چاپ دست دوم نموده است میتوان به شرکت پارسا اشاره کرد که با چندین سال سابقه در این زمینه تعداد دستگاه های دست دوم این شرکت بسیار زیاد است.

بعد از سال ها فروش دستگاه های چاپ دست دوم این شرکت اقدام به فروش دستگاه های چاپ اقساطی نموده است تا در حد توان خود به این صنعت در ایران کمک کند.

شما میتوانید قیمت دستگاه های چاپ بنر را در سایت بازرگانی پارسا مشاهده کنید.

منبع: دستگاه چاپ بنر

  • ۹۷/۱۱/۰۹
  • meysam zare

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی