عکس

عکس و عکس

عکس

عکس و عکس

  • ۰
  • ۰

این مطلب به صورت بازنویسی از سایت حامی رنت مرکز اجاره اتومبیل در تهران برداشته شده است درصورت کپی این مطلب به سایت حامی رنت لینک دهید.

خودرو هیوندای سانتافه یکی از خودرهای محبوب سال ۲۰۱۷ میباشد که جایزه های بسیاری را به خود اختصاص داده است . در کنار همه قابلیت هایی که این خودرو داراست مجموعه ای از قابلیت های حدید مانند انتهاب مد های اسپرت  ، بهینه و عادی ،‌و ... در این خودرو فعال شده است که باعث رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد(اجاره ماشین)

سیستم انتقال قدرت هیوندای سانتافه هم اکنون قابلیل انتخاب مدهای رانندگی ورزشی، بهینه و روزمره را برای مصارف گوناگون و مطابق نیاز راننده دارد. سانتافه 2017 اسپرت همچنان از تمامی امکانات رفاهی نمونه های عادی مانند صندلی های الکترونیکی جلو، انتقال قئردت به تمام چرخ ها و قابلیت حمل شش تا هفت مسافر بهره می برد با مراجعه به صفحه قیمت ها از لیست قیمت اجاره خودرو سانتافه آگاه شوید.

اگر به دنبال اجاره خودرو شاسی بلند لوکس در تهران هستید و در نظر دارید برای تعطیلات عید به تهران سفر نمایید میتوانید با شرکت احاره خودرو حامی رنت در تماس باشید و از تخفیفات نوروزی بهرهمند شوید


  • ۹۵/۱۲/۰۳
  • meysam zare

اجاره

اجاره ماشین

حامی رنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی